➢ Gwarancja door-2-door

Wszystkie zakupy zrobione w sklepie electromag.pl są objęte gwarancją door-to-door.

 

Co to znaczy?

Część robiących zakupy przez internet ma obawy co do procedury reklamacji produktu.
Tutaj nasz sklep wychodzi na przeciw i proponuję na cały asortyment reklamacje w systemie door to door, czyli w razie jakiejkolwiek usterki klient zgłasza do nas zaistniałą sytuację, podając datę kiedy kurier może się stawić po odbiór urządzenia.
Jest to najlepsze / najwygodniejsze rozwiązanie dla klienta.
Całą resztę załatwiamy my.
Klient zobowiązuję się wyłącznie do tego by przygotować, paczkę do bezpiecznej podróży, oraz obecności w dniu stawienia się kuriera.
Zgłaszający oczywiście jest zwolniony z jakich kolwiek obciążeń finansowych, w przypadku gdy usterka faktycznie jest i nie jest to usterka z winy użytkownika.
Przekazane urządzenie kierowane jest do seriwsu producenta gdzie fachowcy zobowiązani są do naprawy w ciągu do 14 dni roboczych.

 

Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć:

  1. Dowód zakupu (paragon / faktura)
  2. Karta gwarancyjna (jeżeli taka jest wymagana)
  3. Krótki opis usterki na kartce (wydrukowana bądź napisana odręcznie).

 

Jak Państwo widzicie reklamacja odbywa się bez boleśnie i szybsze nie raz od tej w tradycyjnych sklepach.

 


Pozdrawiam

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl