Electromag
background

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Nie akceptujemy zwrotu towarów używanych. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną sklep@electromag.pl lub formularz) w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym celu mogą Państwo skorzystać z przygotowanego przez nas wzoru formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać pod poniższym linkiem: Pobierz formularz odstąpienia od umowy.

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. Klienci mają możliwość zgłoszenia zwrotu oraz zamówienia kuriera za pośrednictwem dedykowanego linku: Zgłoś zwrot i zamów kuriera. Towar odeślij wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz dołączyć jego odręcznie wypisaną wersję, zawierającą następujące informacje:

  • Numer zamówienia,
  • Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego,
  • Pełny adres do wysyłki zwrotnej,
  • Nazwę, model oraz numer seryjny zwracanego produktu.

 

Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu. Koszt wysyłki towaru pokrywa Klient. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Produkty zwracane w stanie uszkodzonym lub noszące ślady użytkowania mogą nie zostać przyjęte.

 

Uwaga! Prosimy odsyłać wszystkie zwrotu wyłącznie na adres magazynu:
ELECTROMAG Paulina Jankowska, ul.
Krzywa 18, Siemiatycze 17-300

 

 

Reklamacje

Aby zareklamować produkt należy złożyć pismo reklamacyjne:

  • za pomocą formularza kontaktowego w zakładce Kontakt
  • pisemnie na adres magazynu: ELECTROMAG Paulina Jankowska, ul. Krzywa 18, Siemiatycze 17-300

 

W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
a) imię i nazwisko lub nazwę firmy Klienta,
b) dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu),
c) numer zamówienia,
d) szczegółowy opis problemu oraz przyczynę reklamacji,
e) zdjęcia dokumentujące wadę.

 Przed zgłoszeniem reklamacji zapoznaj się z pełną treścią zasad składania reklamacji zawartych w Regulaminie Sklepu.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium