Electromag
background

WARUNKI GWARANCJI DLA ELEKTRZONARZĘDZIA EINHELL

Dla produktów z linii:

  • Elektronarzędzia z linii BAVARIA BLACK - 24 miesiące (konsument) 12 miesięcy (F-VAT)
  • Elektronarzędzia z linii HOME/Classic - 24 miesiące (konsument) 12 miesięcy (F-VAT)
  • Elektronarzędzia z linii BLUE - 24 miesiące (konsument) 12 miesięcy (F-VAT)
  • Elektronarzędzia z linii EXPERT - 24 miesiące + 12* (konsument) 12 miesięcy (F-VAT)
  • Elektronarzędzia z linii RED - 24 miesiące + 12* (konsument) 12 miesięcy (F-VAT)

* Dodatkowe 12 miesięcy gwarancji przysługuje po zarejestrowaniu na stronie internetowej Einhell Polska w ciągu 30 dni od zakupu urządzenia

Dla akumulatorów:

  • Akumulatory 12 miesięcy pod warunkiem właściwego użytkowania wg instrukcji

Jeżeli w powyższych zapisach mowa jest o dowodach zakupu – paragonach i fakturach, to dotyczy to wyłącznie dowodów sprzedaży wystawionych na terytorium RP.


 

Informacje ogólne:

1. Roszczenie z tytułu gwarancji rozpatrywane jest w serwisie firmy Einhell Polska Sp. z o.o., pod adresem ul.Wymysłowskiego 1, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska.
2. O uznaniu roszczenia reklamacyjnego i o sposobie jego rozpatrzenia decyduje wyłącznie gwarant; roszczenie może być zrealizowane poprzez:

  • naprawę urządzenia
  • wymianę na urządzenie o tych samych parametrach technicznych lub lepszych
  • zwrot pieniędzy
  • Odpowiedzialność gwaranta jest ograniczona do obowiązku usunięcia wady uszkodzonego
    urządzenia.

W przypadku informacji o zwrocie pieniędzy i wystawieniu faktury korekty, uprawniony z gwarancji zobowiązany jest zgłosić się do punktu zakupu. Informacja o konieczności zwrotu gotówki dostępna jest na stronie internetowej Einhell w zakładce SERWIS – Status Reklamacji. Roszczenie objęte gwarancją dotyczy wad powstałych z przyczyny tkwiącej w sprzedanym urządzeniu, które ujawniły się w czasie zgodnego z przeznaczeniem użytkowania.

 

Termin realizacji:

1. Rozpatrzenie reklamacji zostanie wykonane niezwłocznie w terminie 14 dni roboczych, liczonych od daty dostarczenia towaru do Serwisu do dnia dostarczenia urządzenia do klienta.
2. Termin naprawy może ulec przedłużeniu o czas dostawy części zamiennych, w przypadku gdy serwis zamawia je u producenta.
3. Reklamujący znając numer listu przewozowego oraz za pośrednictwem strony http://serwis.einhell.pl/index.php?m=status_reklamacji może śledzić aktualny status reklamacji.
4. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek wady rzeczy objętej gwarancją, uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

 

Roszczenie gwarancyjne nie obejmuje:

1. Uszkodzeń:

  • wynikających z niewłaściwego użytkowania urządzenia, braku odpowiedniej konserwacji i czyszczenia konserwacji lub przechowywania w nieodpowiednich warunkach;
  • mechanicznych; spowodowanych upadkiem, uderzeniem itp;
  • wynikających z eksploatacji urządzenia w sposób sprzeczny z zaleceniami producenta;
  • wynikających z eksploatacji urządzenia w sposób sprzeczny z udzielonymi pisemnie przez gwaranta wskazówkami;
  • wynikających z dokonania przez osobę uprawnioną z gwarancji lub osobę trzecią nieupoważnioną przez gwaranta jakichkolwiek zmian w urządzeniu , chyba że gwarant wyraził na to zgodę w formie pisemnej;
  • wynikających z zastosowania w warunkach, do których produkt nie jest przystosowany, a w szczególności do pracy przy materiałach typu gips, szpachla i inne podobne, których obróbka może doprowadzić do natychmiastowego uszkodzenia, w szczególności szlifierek oscylacyjnych, odkurzaczy warsztatowych;
  • wynikających z naturalnego zużycia podczas eksploatacji urządzenia tj. szczotek węglowych, kabli zasilających, łożysk, baterii - jeżeli ich uszkodzenia nie były spowodowane wadą fabryczną czy materiałową.

2. Czynności:

  • polegających na regulacji sprawnego towaru, a w przypadku przesłania takiego urządzenia do serwisu, gwarant ma prawo obciążyć konsumenta/użytkownika kosztami regulacji oraz przesyłki urządzenia;
  • które zgodnie z instrukcją obsługi, uprawniony z gwarancji zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.

 

Roszczenie gwarancyjne zostaje wykluczone w przypadku stwierdzenia:

  • Braku dowodu zakupu wystawionego na terytorium RP.
  • Eksploatacji urządzenia w sposób prowadzący do jego ponadnormatywnego zużycia lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem (np. urządzeń dla majsterkowiczów w sposób profesjonalny i/lub zarobkowy).
  • Zniszczenia lub zabrudzenia tabliczki znamionowej uniemożliwiające identyfikację urządzenia.
  • Ingerencji w urządzenie przez nieuprawnionego z gwarancji lub osoby trzecie.
  • Niewłaściwej konserwacji i/lub przechowywania urządzenia bez zachowania zaleceń określonych w instrukcji.
  • Samodzielnych napraw i/lub wymian podzespołów.
  • Uszkodzenia mechanicznego lub uszkodzenia będącego następstwem działania środków chemicznych.
  • Uszkodzenia w transporcie spowodowanego niewłaściwym opakowaniem lub jego brakiem.
  • Braku kompletnego, wypełnionego i podpisanego zgłoszenia reklamacyjnego, zawierającego wszystkie wymagane informacje zawarte w formularzu zgłoszenia

 

W przypadku nieuwzględnienia roszczenia gwarancyjnego, gwarant zastrzega sobie prawo do:

żądania od osoby uprawnionej z gwarancji zwrotu kosztów transportu urządzenia do miejsca serwisu gwaranta za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz odesłania do osoby uprawnionej z gwarancji urządzenia na jego koszt - nie dotyczy konsumentów w rozumieniu Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176). Wysyłka na koszt osoby uprawnionej zostanie dokonana po pisemnym potwierdzeniu przez niniejszą osobę, chęci odebrania urządzenia od spedytora i poniesienia kosztów przesyłki. W innych przypadkach odbiór będzie w siedzibie serwisu Einhell Polska. W razie nieodebrania przesyłki przez osobę uprawnioną z gwarancji firma Einhell Polska Sp. z o.o. po 30 dniach od dnia powrotu lub niepotwierdzenia w tym czasie chęci do poniesienia kosztów przesyłki, dokona komisyjnej kasacji urządzenia. Uprawniony z gwarancji zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu. W razie zgłoszenia reklamacji i stwierdzenia przez gwaranta, że dana naprawa nie jest objęta gwarancją, naprawa taka zostanie dokonana, o ile będzie możliwa, za odrębnym wynagrodzeniem oraz pisemną zgodą osoby uprawnionej z gwarancji. Przypadki, w których naprawa nie jest objęta gwarancją wyszczególniono powyżej.

 

Transport i dostarczenie urządzenia do serwisu:

1. Uszkodzone urządzenie należy przysyłać lub osobiście dostarczać do serwisu firmy Einhell Polska Sp. z o.o., na adres: ul.Wymysłowskiego 1,55-080 Nowa Wieś Wrocławska w opakowaniu fabrycznym lub zastępczym zabezpieczającym towar przed uszkodzeniem wraz z akcesoriami i wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką znamionową, zgłoszeniem reklamacyjnym wypełnionym i podpisanym przez reklamującego oraz danymi adresowymi i numerem telefonu osoby uprawnionej z gwarancji.

2. Kontakt do firmy kurierskiej, za pośrednictwem której należy odesłać urządzenie do serwisu znajduje się na stronie http://www.schenker.pl/aboutus/contact/index.html

3. Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej Schenker i w ramach gwarancji odbywa się na koszt odbiorcy czyli firmy Einhell.

Nie będą akceptowane przesyłki wysłane przez reklamującego:

  • inną firma przewozową lub pocztą niż firma Schenker ewentualnie DHL
  • zawierające towary niepodlegające gwarancji
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium