Electromag
background

Warunki gwarancji Milwaukee - elektronarzędzia

Oprócz praw ustawowych wynikających z zakupu produkt jest objęty gwarancją, której warunki podano poniżej.

1. Okres gwarancyjny obowiązuje od daty zakupu towaru. Ta data musi być potwierdzona fakturą lub innym dowodem zakupu (paragonem). Okres gwarancyjny wynosi minimum 1 rok na narzędzia oraz 1 rok na akumulatory i ładowarki.

2. Okres gwarancyjny może zostać wydłużony w przypadku narzędzi i baterii poprzez zarejestrowanie produktu na stronie internetowej https://warranty.milwaukeetool.eu/pl-pl/landing. Użytkownik końcowy musi zarejestrować nowo kupione narzędzia online w ciągu 30 dni od daty zakupu. Użytkownik końcowy może zarejestrować się w celu przedłużenia gwarancji w swoim kraju zamieszkania, jeżeli jest on wymieniony w formularzu rejestracji online, gdzie opcja ta obowiązuje. Ponadto użytkownicy końcowi muszą wyrazić zgodę na przechowywanie danych, wprowadzanych na stronie internetowej i zaakceptować regulamin. Certyfikat rejestracji, który jest wysyłane pocztą elektroniczną, oraz oryginalna faktura lub inny dowód zakupu (paragon) przedstawiający produkt i datę zakupu będą stanowić dowód przedłużonej gwarancji. Twoje ustawowe prawa pozostają nienaruszone.

3. Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym wynikające z usterek wykonania lub materiału obecnych w dniu zakupu. Gwarancja jest ograniczona do naprawy i nie obejmuje żadnych innych zobowiązań, w tym między innymi odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub wtórne. Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli produkt był nieprawidłowo używany, używany niezgodnie z instrukcją lub nie był prawidłowo podłączony. Gwarancja nie obejmuje:

- uszkodzenia produktu wynikającego z nieprawidłowej konserwacji,
- produktu, który został zmieniony lub zmodyfikowany,
- produktu, którego oryginalne oznaczenie (znak towarowy, numer seryjny) zostało zniszczone, zmienione lub usunięte,
- jakichkolwiek uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania instrukcji,
- jakiegokolwiek produktu bez certyfikatu CE,
- jakiegokolwiek produktu, który próbowano naprawiać z pomocą niewykwalifikowanej osoby lub bez uzyskania wcześniejszej zgody firmy Techtronic Industries
- jakiegokolwiek produktu podłączonego nie nieprawidłowego źródła zasilania (nieprawidłowe natężenie prądu, napięcie, częstotliwość),
- jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych wpływem czynników zewnętrznych (chemicznych, fizycznych, drgań) lub substancji obcych,
- normalnego zużycia części zamiennych,
- nieprawidłowego użycia, przeciążenia narzędzia,
- stosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub części,
- akcesoriów narzędzi ręcznych z napędem mechanicznym dostarczonych z narzędziem lub kupionych oddzielnie. Takie wykluczenia obejmują, między innymi, wymienne ostrza wkrętaka, wiertła, tarcze cierne, papier ścierny i ostrza, prowadnicę boczną.
- elementów (części i akcesoriów) podlegających naturalnemu zużyciu obejmujących, między innymi, zestawy do konserwacji i serwisu, szczotki węglowe, łożyska, uchwyt, przystawkę wiertła SDS, gniazdo, przewód zasilania, uchwyt pomocniczy, skrzynię transportową, płytę szlifierską, worek pyłowy, rurę odprowadzania pyłu, podkładki filcowe, kołki i sprężyny klucza udarowego, kopułki do zwalniania żyłki, pasy napędowe, sprzęgło, ostrza przycinarek do żywopłotów lub kosiarek do trawy, uprząż, przepustnicę linkową, zęby, kołki podnośnika, wentylatory dmuchawy, rury nadmuchowe i ssawne, worek na śmieci i paski, prowadnice, łańcuchy piły, węże, mocowanie złączy, dysze natryskowe, koła, pręty natryskowe, szpule wewnętrzne, szpule zewnętrzne, filtry gazu, ostrza do ściółkowania itp.

4. W celu serwisowania produkt należy wysłać lub okazać w autoryzowanym punkcie serwisowym znajdującym się wykazie punktów serwisowych w poszczególnych krajach. W niektórych krajach lokalny dystrybutor produktów podejmuje się wysyłki produktu do centrum serwisowego. W przypadku wysyłki do punktu serwisowego produkt — pozbawiony jakichkolwiek niebezpiecznych substancji, na przykład benzyny — należy bezpiecznie zapakować, dołączyć adres nadawcy, krótki opis usterki kopię dowodu zakupu i certyfikatu rozszerzenia gwarancji.

5. Naprawa w ramach niniejszej gwarancji jest bezpłatna. Wymienione części lub narzędzia stają się naszą własnością. W przypadku niektórych krajów nadawca będzie musiał uregulować koszty dostawy lub opłaty pocztowe. Prawa ustawowe wynikające z zakupu narzędzia pozostają niezmienione.

6. Niniejsza gwarancja obowiązuje w Unii Europejskiej, Szwajcarii, Islandii, Norwegii, Liechtensteinie, Turcji i Rosji. Poza tymi obszarami należy skontaktować się z autoryzowanym dostawcą produktów i ustalić, czy obowiązuje inna gwarancja.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium